ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Ο χρήστης του ηλεκτρονικού καταστήματος μπορεί να χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες του ηλεκτρονικού καταστήματος είτε ως μέλος, αφού εγγραφεί μέσω της ειδικής πλατφόρμας του ηλεκτρονικού καταστήματος είτε χωρίς να είναι εγγεγραμμένο μέλος.

Επιλέγοντας για αγορά ένα προϊόν από την Ιστοσελίδα μας ή/και την Εφαρμογή, αμέσως αυτό τοποθετείται στο καλάθι αγορών σας. Μόλις ολοκληρώσετε την επιλογή των προϊόντων σας, μπορείτε να προχωρήσετε στην ολοκλήρωση της παραγγελίας σας και την αποστολή της προς την Επιχείρησή μας ακολουθώντας τα «βήματα» που σας υποδεικνύονται στη φόρμα παραγγελίας.

Εάν δεν είστε ήδη εγγεγραμμένο μέλος, τότε είναι απαραίτητη η συμπλήρωση όλων των πεδίων της φόρμας παραγγελίας, που έχουν τη διακριτική ένδειξη ως υποχρεωτικών, προκειμένου να ολοκληρωθεί η παραγγελία σας. Ειδικότερα, ζητείται υποχρεωτικά η συμπλήρωση των ακόλουθων στοιχείων σας:
(α) ονοματεπώνυμο ή επωνυμία επιχείρησης,
(β) διεύθυνση κατοικίας φυσικού προσώπου ή έδρα επιχείρησης (οδός, αριθμός, περιοχή, πόλη, ταχυδρομικός κώδικας) και
(γ) ηλεκτρονική διεύθυνση (email), τηλέφωνο (σταθερό ή κινητό) .

Τα ανωτέρω στοιχεία ταυτοποίησής σας απαιτούνται για την παραλαβή της παραγγελίας σας και την έκδοση του σχετικού φορολογικού παραστατικού και διατηρούνται στο οικονομικό αρχείο μας. Η καταχώρηση των προσωπικών στοιχείων σας γίνεται με δική σας φροντίδα και επιμέλεια και δεδομένου ότι είναι απαραίτητα για την ολοκλήρωση της συναλλαγής σας, παρακαλούμε να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί ως προς την ορθότητά των στοιχείων σας κατά την καταχώρησή τους.

Οποιαδήποτε αποστολή μηνύματος στο email ή/και στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που μας καταχωρήσατε, θα θεωρείται έγκυρη, ακόμη και αν δεν τα λαμβάνετε λόγω λανθασμένης καταχώρησης των στοιχείων σας ή αλλαγής των στοιχείων σας χωρίς να ενημερώσετε εγκαίρως και προσηκόντως την Επιχείρηση. Σε περίπτωση που η συναλλαγή σας με την Επιχείρησή μας δεν εκπληρωθεί σωστά ή έγκαιρα λόγω λανθασμένης καταχώρησης των στοιχείων σας ή μη έγκαιρης ενημέρωσής μας περί τυχόν μεταβολών τους, η Επιχείρησή μας δεν θα φέρει καμία ευθύνη.

Με την αποστολή της παραγγελίας σας θα λαμβάνετε στο email σας, που μας δηλώσατε στη φόρμα παραγγελίας, αυτοματοποιημένο ενημερωτικό μήνυμα με τα στοιχεία της παραγγελίας σας.

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ή/και ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό, παρακαλώ ενημερώστε μας άμεσα με την αποστολή σχετικού email στην ηλεκτρονική διεύθυνσή μας sales@ethicsnp.gr ή επικοινωνήστε απευθείας μαζί μας στο τηλέφωνο 2109317206, προκειμένου να σας αποσταλεί προς αντικατάστασή του νέο προϊόν του ίδιου κατασκευαστή χωρίς επιβάρυνσή σας με έξοδα αποστολής.

Σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση του προϊόντος από άλλο νέο (π.χ. διακοπή συνεργασίας με τον κατασκευαστή), τότε μπορείτε να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο προϊόν της αρεσκείας σας ή να σας επιστραφεί το ποσό των χρημάτων σας άτοκα, σύμφωνα με την περιγραφόμενη διαδικασία επιστροφής προϊόντων στον ανωτέρω όρο «ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ» του παρόντος.

 

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Μπορείτε να ακυρώσετε μία παραγγελία σας με την αποστολή σχετικού email στην ηλεκτρονική διεύθυνσή μας sales@ethicsnp.gr ή κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας στο τηλέφωνο 2109317206, μέχρι και πριν την αποστολή ή/και παραλαβή των προϊόντων. Μετά δε την παραλαβή των προϊόντων, μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησής σας, σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις του όρου «ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ» του παρόντος.